Szkolenia

19 listopada 2020 r. godz. 13:00-15:30, zapraszamy na w konferencję organizowaną przez Bibliotekę Pedagogiczną w Chełmie. Będzie to już VI Konferencja z cyklu Skuteczne Nauczanie.

Udział w wydarzeniu jest BEZPŁATNY. Uczestnicy otrzymają ZAŚWIADCZENIA. Spotkanie odbędzie się w formie ONLINE na platformie clickmeeting, będzie składało się z trzech głównych modułów, zróżnicowanych pod względem tematycznym:

  • Zasoby i narzędzia – przegląd aplikacji, Mariusz Fajman 
  • Digital storytelling – nowa jakość opowiadania, Magdalena Machowicz 
  • Edukacyjne formy interaktywne, Joanna Sobańska 

Prelegentami tegorocznej konferencji będą pracownicy Centrum Zastosowań Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych (Biblioteka Pedagogiczna w Chełmie)

PROGRAM KONFERENCJI

Warunkiem uczestnictwa w konferencji jest posiadanie konta na Bibliotecznej Platformie Edukacji Zdalnej MOODLE 

    Ilość miejsc na konferencję jest ograniczona. O zakwalifikowaniu decyduje kolejność zgłoszeń. Osoby zakwalifikowane otrzymają zaproszenie drogą mailową wraz z linkami do pokojów webinarowych.

    W przypadku dużej ilości zgłoszeń, na naszej platformie MOODLE w kursie (VI Konferencja Skuteczne Nauczanie) przez 8 dni (20-27 listopada) będą aktywne nagrania z wykładów oraz materiały pokonferencyjne do wykorzystania. Osoby, które się nie zakwalifikowały na konferencję będą miały możliwość obejrzenia nagrań i otrzymania zaświadczeń.

Zapisy: http://moodle.bpchelm.pl/enrol/index.php?id=60

Kontakt: Centrum Zastosowań TIK (cztik@bpchelm.pl)



W najbliższych miesiącach nauczyciele Szkoły Ćwiczeń będą uczestniczyć w całym cyklu szkoleń podnoszących ich kwalifikacje zawodowe, a będą to szkolenia z zakresu:


  • treningu komunikacji neuroafektywnej NAC – NVC

Cel szkolenia

Poznanie i pogłębienie wiedzy w stosowaniu Porozumienia bez Przemocy, zintegrowanie swojego sposobu komunikacji w obszarze wspierania rozwoju osobistego i rozwoju kompetencji relacyjnych w komunikacji z uczniem, studentem, nauczycielem, rodzicami. Wzbogacenie warsztatu pracy o aspekt somatyczny relacji i wiedzę z zakresu psychologii rozwoju neuroafektywnego.


  • coachingu

Cel szkolenia

Nabycie umiejętności posługiwania się wybranymi technikami coachingowymi w stawianiu i realizowaniu celów rozwojowych zespołu i indywidualnych oraz wspieraniu uczniów w realizacji zamierzonych celów.


  • tutoringu

Cel szkolenia

Nabycie umiejętności skutecznego rozpoznawania potencjału podopiecznego, odkrywania i wzmacniania jego mocnych stron i talentów, budowania dobrych relacji uczeń-nauczyciel, wykorzystywania psychologii pozytywnej w tutoringu, edukacji spersonalizowanej.


  • praktyk tutoringu – kurs zaawansowany

Cel szkolenia

Pogłębienie umiejętności tutorskich w zakresie komunikacji w tutoringu, granic w tutoringu, asertywności. Budowanie tożsamości tutora.


  • Metoda Kids’ Skills i Dam radę!

Cel szkolenia

Nabycie kompetencji do wspomagania dzieci w uczeniu się umiejętności przezwyciężania trudności z emocjami i zachowaniem, poprawy zachowania; nagradzania dziecka za postępy na co dzień i po zakończeniu pracy. Wzmacnianie współpracy dzieci, rodziców, nauczycieli.


  • porozumienia bez przemocy NVC w edukacji

Cel szkolenia

Nabycie umiejętności rozpoznawania i uwzględniania potrzeb własnych i innych, budowania relacji opartych na wzajemnym szacunku i zrozumieniu oraz jak bez krytyki lub ocen udzielać szczerej informacji zwrotnej. Wzmacnianie siebie jako n-la. Wzmacnianie uczniów. Wspieranie brania odpowiedzialności przez uczniów. Rozwiązywanie konfliktów w szkole. Empatyczna klasa. Empatyczna szkoła. Budowanie społeczności – dzieci, rodzice, kadra.


  • FamilyLab

Cel szkolenia

Doskonalenie praktycznych umiejętności nawiązywania relacji z uczniami oraz ich rodzicami w oparciu o kompetencje dziecka, integralność i współdziałanie, pewność siebie i poczucie własnej wartości, odpowiedzialność za siebie, odpowiedzialność za więzi z innymi.


  • edukacji skoncentrowanej na rozwiązaniach

Cel szkolenia

Uczestnicy zdobędą wiedzę na temat teoretycznych założeń Edukacji Skoncentrowanej na Rozwiązaniach i praktycznych rozwiązań w zakresie budowania relacji współpracy ze wszystkimi podmiotami procesu edukacyjnego. Zdobycie umiejętność pracy z uczniem trudnym, jego rodzicami oraz nauczycielami podczas wspólnego poszukiwania rozwiązań.


  • gamifikacji

Cel szkolenia

Uczestnicy nauczą się, jak korzystać z mechanizmów grywalizacji, by budować angażujące i motywujące lekcje, zajęcia pozalekcyjne, pozaszkolne.


  • narzędzi TOC

Cel szkolenia

Nabycie umiejętności kształtowania myślenia krytycznego u uczniów.


  • Design Thinking

Cel szkolenia

Wzbogacenie warsztatu metodycznego nauczycieli o innowacyjne metody pobudzania kreatywności uczniów otwartych na innowacyjne podejście do sytuacji zespołowych.


  • umiejętności trenerskich, moderatora

Cel szkolenia

Doskonalenie warsztatu pracy nauczyciela z grupą uczniów oraz osób dorosłych. Przygotowanie do dalszego procesu prowadzenia szkoleń dla nauczycieli Szkoły Ćwiczeń.


  • neurodydaktyki

Cel szkolenia

Wyjaśnienie znaczenia neuronauk w praktyce szkolno-wychowawczej.

Telefon zaufania Rzecznika Praw Dziecka - czynny przez całą dobę, siedem dni w tygodniu.
800 12 12 12

dziennik elektroniczny

dziennik

Biblioteka – wydarzenia

mLegitymacja

Narzędzie online umożliwiające łatwe, szybkie i samodzielne wykonanie zdjęcia do mLegitymacji.

więcej >> mlegitymacja

zobacz

YOUTUBE

kontakt do Koordynatora: tel. 531 392 858, adres mail studio@lupi.pl

karta szkolna

Archiwalna strona www

Informacje o szczepieniach: